مجموعه : سرخط آخرین خبرها
بازدید : 176

قرارداد «تهیه و تدوین برنامه راهبردی- عملیاتی شهر و شهرداری آرین‌شهر» میان شهرداری آرین‌شهر و دانشگاه بین‌الملی امام رضا(ع) منعقد شد.

مهندس مقیمی شهردار آرین‌شهر با اعلام این موضوع افزود: برنامه راهبردی- عملیاتی شهر و شهرداری آرین شهر، در واقع چشم انداز بلندمدت توسعه آرین‌شهر با افق  1422 است که همراه با برنامه‌های اجرایی و عملیاتی منتج از سند مذکور، برای نخستین بار در آرین‌شهر اجرایی و عملیاتی خواهد شد. هدف اصلی این برنامه، ریل‌گذاری توسعه آرین‌شهر به سوی یک شهر توسعه یافته و شکوفا و سازگار با محیط زیست خواهد بود. این برنامه به شیوه برنامه ریزی استراتژیک و با مشارکت حداکثری شهروندان تنظیم خواهد شد.

این برنامه به عنوان «نقشه راه پیشرفت و بالندگی آرین شهر»، مسیر توسعه این شهر را برای مردم، مدیران اجرایی شهر و شهرداری تا افق 1422 روشن و مشخص خواهد نمود.

شهردار آرین‌شهر، ضمن تقدیر از حمایتهای مدیرکل محترم دفترامور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی، فرماندار محترم شهرستان قائنات و نیز اعضای محترم شورای اسلامی شهر آرین‌شهر خاطر نشان کردند: با توجه به تجربه دانشگاه منتسب به بارگاه منور ثامن الحجج علی ابن موسی‌الرضا(ع) در تدوین موفق برنامه‌های راهبردی متعدد در استانهای خراسان رضوی و جنوبی، اظهار امیدواری کردند این برنامه بتواند علاوه بر شناخت دقیق از پیشرانهای توسعه در آرین شهر  و تعریف پروژه های موثر، هوشمند و  آینده‌نگر، بتواند از طریق ایجاد وفاق و همدلی در نزد مدیران دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی، همچون چتری فراگیر، زمینه‌های تحقق مدیریت هماهنگ شهری در آرین‌شهر را نیز فراهم آورد.

شهردار آرین شهر از همه شهروندان، اصناف، کسبه، بازاریان، فرهنگیان، روحانیون، سرمایه‌گذاران و کلیه کسانی که قلبشان برای توسعه و بالندگی این شهر می‌تپد خواستند در اجرای این برنامه در کنار شهرداری آرین شهر و تیم تخصصی مرکز تحقیقات معماری و شهرسازی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) باشند.

مهندس حسین مقیمی همچنین در این خصوص افزود: این برنامه مشارکتی و فراگیر، از شش کارگروه تخصصی شامل کارگروه اقتصادی، فرهنگی – اجتماعی، کالبدی و زیربنایی، ایمنی و مدیریت بحران، حمل و نقل و ترافیک و خدمات مدیریت تشکیل خواهد شد و افراد متخصص، دغدغه‌مند، مطلع و آگاه به هر حوزه تخصصی در این کارگروه‌ها عضویت خواهند یافت.

شایان ذکر است نشست خبری در خصوص برنامه راهبردی- عملیاتی شهر و شهرداری آرین شهر با حضور اصحاب رسانه، شهردار و اعضای شورای شهر و مدیران اجرایی آرین‌شهر به زودی در محل شهرداری آرین شهر برگزار خواهد شد.

 

                                                         روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی آرین شهر

 

                                                                                ━━━?????━━━

نقشه شهر

راه های ارتباطی

تلفن :3- 05632593651

فاکس -32593640   -32593653  

آدرس :آرین شهر ،بلوارامام رضا ع،شهرداری آرین شهر

بازدید امروز54
بازدید دیروز176
بازدید هفته673
بازدید ماه1370
کل بازدید146601